Restegarnteppe



Heile teppet er strikka i dobbelt garn. 
Det eine tråden er einsfarga (her; mørkt) , fyl arbeidet  heile tida.




Eg brukte to nøster (400 g per.  nøste) Basic Super Big Tweed, mørkegrå/svart.

Synnøve Oddny Torheim sitt bilete.

Eg byrja å felle  teppet, på slutten av nøste 1,
 - for å vere sikker  på at eg hadde nokk tråd til side to.
Når ein strikker ilag med anna ulik restegarn, 
kan det varierer kor mykje garn ein bruker på dei to ulike sidene.



Den andre tråden er  restegarn  i mange fargar og kvalitet. 
Når ein rest er oppbrukt, fester ein på ein ny farge.


Eg brukte stkrikkepinne nr 10.


Dersom restegarnet er  tynt, legg  dobbelt.


Eg har lært å strikke slike teppe av mamma 
og det er hennar  oppskrift eg har brukt.





Legg opp tre maskar!
1. Strikk 1. omgang rett.
2. Strikk 1. masken (den strikkar ein ikkje seinare) auk i 2. masken, strikk den siste = 4 masker
    NB! Når ein tek laust av 1. masken på pinnen ( dvs ikkje strikkar den) då skal tråden igge bak pinnen/masken.
     Då vert der "perler" på kanten. Ytste kanten vert jamn, stram og fin:
3. Snu, ta 1. masken laust av pinnen, strikk 1 maske,  auk i 3 masken, strikk siste masken =   5 maskar på pinnen.
4. Snu, ta 1. masken laust av pinnen, strikk 2 maskar, auk i 4 masken, strikk siste masken =   6 maskar.
5. Snu, ta 1. masken laust av pinnen, strikk 3 maskar, auk i 5 masken, strikk siste masken =   7 maskar.
6. Snu ta 1. masken laust av pinnen, strikk 4 maskar, auk i 6 masken,  strikk siste masken =   8 maskar.
7. Snu ta 1. masken laust av pinnen, strikk 5 maskar, auk i 7 masken,  strikk siste masken =   9 maskar.
8 .Snu ta 1. masken laust av pinnen, strikk 6 maskar, auk i 8 masken,  strikk siste masken = 10 maskar.
9 .Snu ta 1. masken laust av pinnen, strikk 5 maskar, auk i 6 masken, strikk ut pinnen (4)  =  11 maskar på pinnen.

10. omgang og alle omgangar vidare;
Snu, ta 1. masken laust av pinnen strikk 5 maskar, auk i 6 masken. Strikk rett – ut pinnen
NB! Berre auking på begynnelsen av omgangen/ pinnen.
Auking;
Ta pinnen inn i masken og hent fram 1 (ny) maske, men slepp ikkje av masken på venstre pinnen.
Masken som heng på venstre pinnen er no vridd som eit 8 tal, stikk høgre pinnen inn i masken på venstre pinnen, men i øvre de av 8-talet.
Då er der to nye maskar i ein.
Aukar ein på denne måten, vert det ikkje hol i strikket
Strikk vidare, til der er 275 – 300 maskar på pinnen, alt etter kor stort teppet skal verte og kor tjukk tråd ein brukar.
Felling;
Ta fyrste masken laust av, strikk 5 maskar rett, strikk så 6 og 7 maske saman til 1 maske, strikk ut omgangen!
NB! Berre felling på begynnelsen av omgangen/pinnen.
Fell slik til der er 11 maskar att på arbeidet – då feller ein i hop – på same måte – som ein auka.
Men omvendt  Omgang 9 – 2. Fell av når det er 3 maskar att.

Sol H. Ulvestad


Her er eg  koma godt i gang med teppet mitt! 
Teppet varmar meg, medan  eg strikkar.





Kanina NonStop liker å ligge på det  varme og mjuke teppe.









Kommentarer

Populære innlegg