Kvit vinterkjole


Facebook gruppa "Vaksne sygale" arrangerte  hausten 2013 Sy-along / Sew Along; 
Kjolemønster nr, 2035 frå Oninon . 
Dette ville eg prøve! Men tida gjekk fort! Eg fekk ikkje tida til å bestille stoff eller mønsteret. Heldigvis hadde  den lokale lappestoff- butikken Primula Design kjolemønseret i salg. I skåpa på syrommet  fann eg  eit ull/syntetisk strech- stoff som var arva og pelstoff kjøpt på ein ferie tur til Stavanger. 
Eg  hadde andre planer for pelsstoffet ( som eg i dag ikkje hugsa kva var!) - men dei to  stoffa i lag var perfekte  til kjolen min!  Pelsstoffet var brukt som armer, hals og kant nede på kjolen.



  Eg vart veldig fornøgd med kjolen og fekk Fotografen Eide til å ta bilde.  


Dei andre medlemane i Facebook gruppa stemte meg fram det til ein fin 2. plass.

 Det har vore veldig kjekt å få så mange fine tilbakemeldinger på kjolen . 
Tusen takk alle saman! Det varmer  hjertet mitt og dette har gitt meg inspirasjon til å sy fleire kjoler :-)




Kjolen  er sydd i ull og pelsstoff, ein varm og god vinter kjole!  



Dette var mitt  aller første Oninon mønster !!
 Seinare har eg vorte veldig glad i desse  mønstrene  frå Onion.  

 I det siste har eg sydd fleire slike kjoler i  ull frå JANUS og pelsstoff frå  Fantasi (Sandane )/ Panduro.

Eg har  sydd ein kjole der eg brukte  babycordfløyel istaden for ull.



 Sjå kjolen på modell HER


 Har  slike kjole i str. M og ein i str. L  for salg.
Etter spørsmål har eg  sydd barnekjoler i str. 4år, 6 år, 8 år og 10 år  for salg.
Barnekjoler
Så lenge eg får tak i stoffet kan eg sy  kjolane på bestilling.








Kommentarer

Populære innlegg